بانک پاورپوینت های درسی شامل تمامی مقاطع تحصیلی دانش آموزان عزیز می باشد مقطع ایتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم

پاورپپوینت فصل 2 زمین شناسی ( منابع معدنی و ذخایر انرژی ، زیربنای توسعه و تمدن )


پاورپپوینت فصل 2 زمین شناسی ( منابع معدنی و ذخایر انرژی ، زیربنای توسعه و تمدن )

پاورپوینتی زیبا و جذاب در 53 اسلاید قابل ویرایش منطبق بر مطالب درسی جهت تدریس دبیران عزیز و یادگیری بهتر دانش آموزان

زیربنای اقتصادی کشورهای مختلف، متنوع است. مبنای اقتصادی برخی از کشورها، صنعت، کشاورزی یا گردشگری است و برخی دیگر، اقتصاد خود را بر مبنای منابع و ذخایر معدنی بنا نهاده اند. مبنای اقتصاد کشور ما، کدام مورد است؟ بسیاری از کالاهایی که در زندگی روزمره از آنها استفاده می کنید، یا با آنها سروکار دارید، از منابع فلزی (آهن، آلومینیم، طلا و منيزيم)، غیر فلزی (رس ها، زغال سنگ و ... ) و یا مواد نفتی و پتروشيميايی مانند پلاستیک، بنزين و ... به دست مي آيند. در علم زمین شناسی با مواردی مانند نحوۀ تشکیل، ذخیره و اکتشاف منابع معدنی و سوخت های فسیلی مانند زغال سنگ، نفت و گاز آشنا می شوید.


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

اگر پاورپوینتی مد نظرتون هست که در فروشگاه آن را نیافته اید می توانید در ساعات کاری با شماره 09367265262 تماس گرفته تا در اسرع وقت پاورپوینت مورد نظر شما در فروشگاه قرار داده شود. در صورت مشکل در خرید و نیاز به راهنمایی می توانید با شماره ب

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما